قوانین عمومی وب سایت کوکی لند

  1. تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
  2. این سایت متعلق به هیچ گروه یا نهاد خاصی نمی باشد و صرفاً جهت معرفی و فروش محصولات مجموعه ی کوکی لند طراحی و پیاده سازی شده است.
  3. بازدید از این سایت و استفاده از خدمات و محصولات مجموعه کوکی لند اختیاری است، لذا درصورت عدم موافقت با قوانین آن می توانید آنرا ترک نمایید.
  4. بازدید از سایت یا ثبت سفارش در این سایت به منزله ی قبول کلیه قوانین و مقررات این وب سایت می باشد.
  5. کلیه عکسهای سایت کوکی لند به صورت کاملاً اختصاصی و انحصاری از محصولات کوکی لند گرفته شده و هرگونه استفاده از آنها در سایتهای دیگر، وبلاگها یا هر رسانه ی تصویری دیگر می بایست با ذکر نام و آدرس سایت کوکی لند بوده بطوریکه برای بازدیدکننده منبع عکسها کاملاً مشخص باشد.
  6. پرداخت الکترونیک توسط سایت بانکی انجام شده و مسئولیت رفع مشکلات یا مغایرتهای احتمالی مرتبط با فرایند پرداخت الکترونیک نیز با شرکت مربوطه می باشد، کوکی لند فقط مسئول وجوهی است که به حساب وی واریز می شود؛ علی ایهالحال درصورت بروز هر مشکلی، همکاری و پیگیری لازم را خواهد نمود.
  7. قوانین و مقررات حاضر می تواند بدون اطلاع کاربر تغییر نماید ولی در مورد سفارشات ثبت شده، ملاک قوانین و مقررات سایت در لحظه ثبت سفارش می باشد.

قوانین ثبت سفارش و خرید از سایت

  1. ثبت سفارش در این سایت، به منزله ی قبول کلیه قوانین و مقررات این وب سایت می باشد.
  2. کلیه ی سفارشات ابتدا بازبینی شده ودرصورتیکه مشکلی نداشته باشد (تکمیل بودن ظرفیت، خاص بودن سفارش و…) در دستور کار تولید قرار می گیرد.
  3. درصورتیکه سفارش ثبت شده مورد تایید قرار نگیرد از طرف کوکی لند لغو شده و نهایتا ظرف 2 روز کاری موضوع به اطلاع مشتری رسیده و کل مبلغ عودت خواهد شد.
  4. سفارشات تایید شده، پس از پرداخت کل مبلغ سفارش، تهیه و ارسال خواهند شد.
  5. ارسال توسط شرکتهای حمل و نقل کالا انجام شده و کوکی لند صرفاً پیگیریهای لازمه را انجام میدهد.
  6. کل سفارشات تهران 8 صبح به پیک تحویل شده و تا ساعت 17 توزیع می گردد لذا ساعت تحویل نمی تواند به صورت دقیق مشخص شود.
  7. هزینه ی ارسال تماماً بر عهده ی سفارش دهنده می باشد و بسته به آدرس گیرنده، متفاوت و متغیر است.
  8. سفارشات معمول و تعداد متوسط می بایست حداقل شش روز کاری زودتر از زمانی که مورد نیاز می باشند قطعی شوند.
  9. سفارشاتی که تاریخ تحویل مدنظر مشتری زودتر از 6 پس از ثبت سفارش می باشد، می بایست با کوکی لند هماهنگ شود، درغیراینصورت مسئولیت تحویل دیرتر از موعد با کوکی لند نمی باشد. در هرصورت عودت وجه یا عودت سفارش به دلیل تحویل دیرتر از موعد مقدور نیست.
  10. بسته بندی متعارف شامل سلفون و روبان و جعبه شیرینی و کارتن است که شامل هزینه ی جداگانه نمی شود.
  11. کوکی لند در بسته بندی محصولات نهایت تلاش و سعی خود را می نماید و از بسته بندی هایی استفاده می کند که در مقابل ضربه مقاومت داشته باشند ولکن مسئولیت شکستگی ناشی از عدم حمل صحیح توسط مامور پست را برعهده نمی گیرد.
  12. به دلیل اینکه کلیه کالاها بر اساس سفارش مشتری تهیه یا تولید می شوند، انصراف از خرید، عودت کالا یا عودت وجه سفارش پس از قطعی شدن سفارش میسر نمی باشد.
  13. ماندگاری بیسکویتها، درصورت نگهداری در جای خشک (از سلفون خارج نشود) و خنک و دور از نور مستقیم، شش ماه از زمان تولید می باشد.